20 de setembre del 2010

SENSE ENTRADES PEL CONCURS

És el testimoni verídic d'una aspirant a client de la Caixa Laietana , entitat que s'encarregava de vendre i que  ha venut les entrades disponibles pel concurs de Tarragona .
Als tios que s'encarreguen d'organitzar el Concurs , que prenguin nota . Casos com aquest  que s'han repetit al llarg del territori . D'altres ens em atansat al Metropoli de Tarragona perque ens ho veiem avenir .

 "  Dilluns 20 de setembre. M’aixeco amb aquell neguit propi dels dies importants, Sant Fèlix, Concurs, Tots Sants. Però avui el neguit és més d’intranquil·litat que d’il·lusió i nervis alhora. Avui és el dia de comprar les entrades pel Concurs de Tarragona!!
El fet d’haver-hi menys entrades i de ser numerades ja feia pensar que podria ser complicada la compra, ja que ens havíem de limitar a una porció concreta de la plaça. Abans, amb les entrades no numerades l’única pressa estava en entrar aviat a la plaça per poder tenir el lloc desitjat. L’inici de la venda estava previst per les 12 del migdia via web.
A les 11 del matí obro la pàgina de venda d’entrades de Caixa Laietana, per si de cas se’ls acudia obrir la venda una estona abans. A tres quarts de 12 ja tinc totes les targetes escampades sobre la taula.
Per fi són les 12!! Quins nervis!!! Més que quan s’intenta el tres de deu!!!  Clico a “compra”, poso el meu mail, el repeteixo, en trio quatre, poso el nom dels quatre que hi anem (per què ho volen??), el meu número de telèfon, accepto les condicions i endavant! Aconsegueixo triar zona verda, la A, a la fila 12, molt bon lloc! Segueixo, poso la Visa, accepto i... error!!! L’operació  és incorrecta!!! Torna a començar!!! Nooo!! Quin horror!!!
He repetit el procés unes 10 vegades o més. Almenys 3 vegades he posat el número de la targeta i m’ha donat l’error, d’altres em deia que aquelles entrades triades no estaven disponibles, i d’altres simplement es bloquejava la pàgina web. Al final, al cap d’uns 25 minuts, ja hi havia el cartell d’”exhaurides” a la web laietana. Com pot ser??
Jo, que no em quedo tranquil·la, intento trobar una explicació. En un primer moment pensava que era una cosa provisional. Per exemple quan compres al Servicaixa, o d’altres llocs de venda online, el sistema et guarda uns 15 minuts la teva selecció per a que tinguis temps de fer el pagament amb calma o el que sigui. Si al cap dels 15 minuts no has pagat, aquestes es tornen a posar a la venda. En el cas d’avui, i això és el que m’han confirmat des de Caixa Laietana quan els he telefonat, és que tu tries uns seients, i aquests no queden momentàniament bloquejats, sinó que un altre comprador els pot clicar un segon més tard. Llavors passa que qui la paga primer se la queda, i el que ha tardat, potser mig segon més, arriba al final del procés i s’emporta la desagradable sorpresa. Llavors torna a la pàgina principal i sant tornem-hi: posa mail, número, noms, i creua els dits per trobar lloc.
Per sort, tinc enviada especial a Tarragona que me n’aconsegueix de no numerades, però això no em treu el disgust...
Senyors del Concurs: si l’aforament està tant limitat, no regalin 1000 entrades als patrocinadors i polítics de torn i busquin un sistema de venda electrònica com Déu mana, que no es bloquegi a la primera de canvi i que sigui eficient! Ah, i entrades no numerades, gràcies! "
                                                                                 Una aspirant a les 4 entrades de la Caixa Laietana 

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Que fort!! A mi m'ha passat el mateix! És indignant!

Pizza ha dit...

Sempre et queda el recurs de comprarles a alguna de les colles participants.

;)

Anònim ha dit...

Comprar-les a la colla no és tant senzill eh, van super buscades!!!

El text és més una crítica al sistema deficient utilitzat que no pas a l'exhauriment de les entrades.