2 de gener del 2009

Dilluns cap al bressol casteller....segona parada; Vilafranca.

Un any nou, i de vida nova, res. Tot continua gairebé igual, per sort, treballant. Potser la vida nova comença aquest dilluns 5 de gener, al bressol casteller. Allà mateix on 9 anys enrera vaig veure per
darrera vegada a una de les persones que més m'ha influenciat en aquesta vida i que misserablement no he sapigut agraïr. Que el post vagi dedicat a la importància del proper dilluns no mereix ni molt menys ni pretén que m'escapi de qualsevol merescuda engegada posterior. Per mi es important per uns quants motius i ben importants . Dilluns arriba el que feia anys hauria d'estar saldat, es tanca (espero) un parèntesi covard d'aquest impresentable que escriu.
No em quedat que va de castells aquest blog? sí, es que la meva vida va d'això, de castells ; carregats, descarregats, desmontats i intents desmontats....