30 de novembre del 2008

Rectificacions

Bé, dedicaré aquestes ratlles per rectificar algunes de les coses que vaig escriure en el darrer post i que potser no va quedar gaire clara la meva posició.
Ja vaig dir que n'estava cansat d'aquest tema (de llegir-ne comentaris, notícies, etc..extra-oficials) i apuntaré que el que volia dir, és que Castellers de Vilafranca en segons quins aspectes, sí que s'ha equivocat, van encendre el foc i fent saltar les alarmes amb els seus errors , però els "bombers" no l'han sapigut apagar. La sensació que em dona és que aquest foc més aviat s'ha rebifat intencionadament i s'ha aprofitat a més, per atacar novament a la colla verda.
Com s'entén que, la CCCC cedeixi prototips de cascs als de cal Figarot per fer-ne probes amb la seva canalla? més enllà de que l'error recaigui en que els verds van sortir per la premsa parlant del nou projecte de casc , el que no hauría d'haver fet la CCCC va ser simplement això, permetre que abans que ningú , es féssin amb el casc dels dossos. O els nous prototips arriben simultàneament a totes les colles, o a ningú , ni pel fet de dir-se Castellers de Vilafranca la Coordinadora els hauría d'haver cedit ! Per tant, trobo més greu l'error de la Coordinadora. D'altre banda, les proteccions bucals amb que han pujat els petits dels verds s'en ha fet un gra massa i no hauría d'haver estat un nou motiu de linxament cap als vilafranquins, d'altres colles com la grisa de Barcelona, la vermella de Vilafranca o la lila de Tarragona també van anar per lliure amb el tema de la seguretat i no van rebre com els hi està passant als Castellers de Vilafranca. No em feu cas, simplement son opinions d'algú que ho veu des de fora tot i efectivament, dolgut per les exageradíssimes crítiques cap a la meva colla de camisa verda.